2012. május 7., hétfő

Special 1.


SPECIAL 1

- Na Ra, biztosan készen állsz erre? - kérdezte anyám, miközben a mennyasszonyi ruhát igazította rajtam.
- Viccelsz? - nevettem idegesen. - Annyi mindenen mentünk már keresztül, még jó, hogy biztos vagyok abban, hogy mit akarok. Szeretem Őt anya...
- Akkor támogatlak, induljunk! - mosolygott, majd lesegített a dobogóról.

Mikor bevonultam, annyi ember előtt, egy kicsit sem izgultam. Amint megpillantottam BaekHyun-t az oltárnál, a szokásos édes, lehengerlő mosolyával, el is felejtettem, hogy van más is rajtunk kívül a teremben.
Anyám lassan odavezetett hozzá, és átadta a kezemet BaekHyunnak.
- Kérlek vigyázz rá! - mondta neki anyám, mire BaekHyun meghajolt és rám mosolygott. Éreztem, hogy amint elkezdi a házasságvezető a szövegelést, BaekHyun megszorítja a kezemet. Viszonoztam. Éreztem, hogy a bőre bizsergeti az enyémet, alig vártuk, hogy végre összeadjanak minket és elmehessünk a nászútra. Az igazat megvallva, én már most azon gondolkodtam, hogy miket fogunk ott csinálni.
- Akkor most felkérném Chanyeolt és Ji Eun-t, hogy jöjjenek fel a színpadra, és mondjanak pár szót az újdonsült házasoknak.
Chanyeol kezdte:
- BaekHyun hyun! - fordult felé mosolyogva. - Tudom, hogy nem volt könnyű neked ez a dolog. Ott voltam, mikor boldog voltál és akkor is, mikor szomorú. Szerencsémre végig tudtam kísérni a kapcsolatotokat ezidáig, de úgy gondolom, itt véget is tér számomra a mozi. - nevettünk. - A lényeg, amit mondani akarok, hogy ugyan BaekYeolnak itt vége van, de egy biztos: BaekRa nagyon jó párosítás lesz. Akik ennyi időn keresztül képtelenek voltak túl jutni a másikon, azokat szinte biztos, hogy egymásnak teremtettek. Haver...tudod, hogy nagyon szeretlek, és Na Ra téged úgy szint. Remélem sokat tudunk még együtt bulizni. Chanyeol voltam, a boldogság vírus. - hajolt meg, majd odajött hozzánk és megölelt minket.
- Szeretlek haver! - karolta át BaekHyun.
- Mindjárt féltékeny leszek. - vigyorogtam.
- Van is okod rá.
Most jött JiEun:
- Na Ra! Ugyan én nem voltam ott az elejétől kezdve ...én csak a wc-n jöttem rá, hogy mi is a szitu... - mikor elhallgatott rájött, hogy nagyon elszólta magát. Én, vörös arccal lehajtottam a fejem, hogy el tudjak bújni, BaekHyun pedig, mint egy fogyatékos nem hitte el, hogy JiEun ezt most komolyan képes volt ellőni az esküvőnkön.
- Mi legyen puska vagy íj? - súgta a fülembe BaekHyun rémültem, mire hangosan felnevettem.
- Ugyan... bocsássuk meg neki. Igen mély benyomást tettünk rá azzal a jelenettel. Most visszakaptuk. - legyintettem, mire BaekHyun is végre elnevette magát.
- Ezért még akkor is kapni fog.
- Az biztos, hogy mind a ketten sokat szenvedtek amiatt, hogy tilos volt randizniuk, de mint ahogyan azt látják, mindig egymásra találtak, mindig csak egymásra gondoltak, ezért szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy Na Ra-nak jó élete lesz BaekHyun mellett. Sok boldogságot! - jött oda Ő is megölelni minket.
- JiEun-ssi, ezért tartozol egy ... - kezdte BaekHyun, de nem tudta befejezni, mert JiEun közbe szólt.
- Egy szivaccsal a wc-be, hogy ne legyen fájdalmas?
- Ya! - kiáltottunk fel egyszerre Baekie-vel.
- Mocskos. - oltotta le BaekHyun.
- Nálad nem vagyok mocskosabb. - dugta ki a nyelvét JiEun.
- Na akkor indulás a nászútra!!! - csapott Baekie hátára Suho.
- Remélem jó lesz. - tapsolt Kai.
- Te meg mégis minek örülsz? - kérdezte Kris. - Nem a te nászutad lesz.
- De ez olyan romantikus. - mosolygott Luhan.
- Mi is elmegyünk egyre? - ölelte át Sehun.
- Jajj, ti már megint buzultok, menjetek innen! - így Chanyeol.
- Na...bagoly mondja verébnek. - Lay.
- Szerintem húzzunk el, éhes vagyok. - nevetett Tao.
- Shut up, maknae. - vigyorgott rá Kris.
- Legközelebb majd én éneklek. - mosolygott Chen.
- Én már csak ennyit tudok tenni. - szólt közbe D.O., majd kimeresztette a szemeit.
- Srácok...imádlak titeket. - mondtam boldogan.

2 megjegyzés:

  1. Ohh nononooo. Miért itt?:( tudni akarom mi lesz a nászuton!!!>____<
    Amugy végig röhögtem az egészet:'D. Honnan jönnek ezek a beszólások?xDD alig várom a kövit:D ma se alszok azt hiszem xD siiiess komolyan:D mondjuk még soha nem kellett napokat várnom xD nembaaj update soon imádom:D

    VálaszTörlés
  2. hát...a beszólások tőlem származnak.xDDD és nyugi le fogom írni h mi történt a nászúton, arról fog szólni a kövi special rész.:D:P

    VálaszTörlés